Kami main kejar2,gaduh2 & fall in love:)

Tuesday, August 14, 2012

SALAM AIDILFITRI :)

Salam sayang buat semua:)
alhamdulillah malam ni ALLAH bg kesempatan untuk aku mencoretkan sesuatu di blog yg lama dah tak update...ampun...huhuhu sibuk sgt dengan study..review pasal kawen pun tak post2.emmmm:(
ok lets move to the main point..hehee
sedar tak sedar tak hampir sebulan kita puasa kan? masa berlalu begitu pantas...same with me...aku dah kawen hampir 9 bulan dah pun...ALHAMDULILLAH, kehidupan sebagai isteri dan belajar at the same time sgt mencabar..kdg2 aku tak boleh nak catch up..sedey gak tapi aku kena kuat..pesan suami sentiasa aku igt..ni semua utk masa depan aku. tahun ni pertama kali nak raya dgn suami...sebagai isteri..best kan????? sapa yang tak nak merasa cium tangan suami di pagi raya, pakai baju baru sedondon dgn suami..buatkan kuih raya,...aku percaya semua org pasti nak merasa kan? termasuklah aku...tapi yang sedehnya..suami aku takkkan pulang beraya dgn aku tahun ni...:( sepanjang perkenalan kami, ni tahun kedua syawal. tahun lepas pun tak merasa jgk raya dgn  dia tapi tak sedey sgt coz baru tunang kan...but tahun ni mmg terasa sgt.....dahlah puasa pun tak sempat dgn dia...mengalir jugak air mata perempuan aku bila hantr dia kat stesen bas shahab perdana alor setar masa 1st ramadhan aritu...after sahur dia terus gerak...
cuma aku harap kawan2 yang berkesempatan beraya dgn suami tu hargailah masa2 indah ini ok. :)
buat suami yang jauh di perantauan, saya doakan awk sentiasa sihat di sana, jgn ngorat ikan duyung tau:) hehehe. buat semua rakan2 blogger, SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN:)



XOXO
eezanazri (^_^)
p/s : besederhana ketika menyambut syawal. luv much:)

3 comments: