Kami main kejar2,gaduh2 & fall in love:)

Sunday, January 27, 2013

SEMUSIM SUDAH BERLALU....

ALHAMDULILLAH:)
Assalamualaikum.Alhamdulillah hari ni ALLAH bagi aku kekuatan dan peluang untuk menulis dalam blog ni. dah lama rasanya aku tak menulis...bukan sengaja meninggalkan apa yg aku minat ni, tapi kesempatan tiada..bergelar seorang pelajar sepenuh masa membuatkan hidup aku sibuk sangat2. alasan kan?huhuhu kadang-kadang makan pun tak sempat coz byk sgt aktiviti yang terpaksa dilakukan hari demi hari.

emmmmmm kalau korang tengok  tajuk mesti tertanya-tanya kan kenapa semusim sudah berlalu....entry ni aku tulis semperna mengingati usia perkahwinan aku dan suami pada 16.12.2012 sudah menjangkau usia setahun. ALHAMDULILLAH. dalam sedar tak sedar menjalani kehidupan yang bz sgt kami dah berkahwin setahun..baru setahun kan?emmmm semoga  ALLAH permudahkan segala apa yg kami rancang untuk masa depan kami dan keluarga. syukur sgt2 coz ALLAH kurniakan aku seorang suami yang sgt penyayang. semoga rasa cinta yang ALLAH kurniakan ini berkekalan smpai syurga. biarpun kadang2 kami gaduh ,masam2 muka, itu semua asam garam rumah tangga kan? semoga ALLAH sentiasa permudahkan jalan kami, kurniakan kami anak2 yang comel.emmmm geram tgk kawan2 yg dah ada baby comel2, naluri keibuan tu kuat sgt skrg...ya ALLAH murahkan rezeki kami, ampunkan dosa2 kami ..selamatkanlah suamiku yg jauh di perantauan skrg. aminnnnn:) 








HAPPY 1ST ANNI SYG NAZRI:)
rainbow cake for him...huuhhuhu bersusah pyh bakar sendiri ok:)




suami sy yang jauh di perantauan...i miss him much. cpt blk syg..:) yg tengah2 tu hubby sy:)


TERIMA KASIH ALLAH:)
 utk pembaca semua. doakan kebahagiaan kami ya:)
xoxo
(^_*)

2 comments:

  1. happy anniversary...

    semoga korang sentiasa murah rezeki :)

    ReplyDelete
  2. tq nana:) semoga kita semua murah rezeki ya:) insyallah.amin.. bila agaknya boleh jumpa ayish kan?

    ReplyDelete