Kami main kejar2,gaduh2 & fall in love:)

Monday, April 30, 2012

si comel high heel:)

SELAMAT HARI PEKERJA:)
 Salam sayang utk semua yang masih sudi lagi baca blog aku ni:) okeh harini sambil2 dok menaip reflective essay for social studies ni aku nak update ckit pasal kasut comel aku time nikah, sanding dan bertandang aritu:)
kasut yang simple jer tapi aku suka:) hehehee ofcoz la suka kan? okeh jom layan picca terbaik dari my OP:)

1) kasut nikah saya.comel kan?:) 
sy beli dari MONA LEXA ( blogger gak)
    pakai sekali ja masa turun dari kereta masuk dlm masjid.hehehee
tinggi 3 inci..huhuhu
    emmmm igt nak let go..tapi syg.pendapat korang?


2) okeh ni kasut time aku bersanding. aku suka coz ada bling2 tu.hehehee
ni aku beli kat Queensbay Mall. tak igt brand apa.kasut ni aku pakai 2 kali time sanding n bertandang coz bertandang kasut aku rendah sgt.hehehe :)


 3) okeh ni sebenarnya kasut penyelamat je coz mmg aku tak sempat beli kasut utk bertandang so aku rembat jer kasut kat XES. murah jer. Rm19.90 tapi aku pakai time outdoor sebelah hubby.comey tak?:)


even kasut aku tak mahal n simple ja tapi aku sgt suka kan mereka.hehheee 
okey setakat ni saja utk harini okay. I must to finish up my asingment. daaaaa
xoxo
fariza with luv (*_^)




5 comments:

  1. saiz berapa? cumel. sy pon da nk kawin. tp blom ada bli kasut. scary

    ReplyDelete
  2. cik chinta, lau tak slh 6.besar kaki sy neh.huhu awk pakai saiz apa?:)

    ReplyDelete
  3. kak fariza..bell rase xyah let go kasut 2..syg kot..simpan wat kenangan..if dew mase pakai ar g umh owank kawen kew..huhu..heel yang open toe 2 memang simple & cute..

    ReplyDelete
  4. bell: heheh mmg simpan pun, wat kenangan...syg sgt nak let go;)

    ReplyDelete