Kami main kejar2,gaduh2 & fall in love:)

Monday, August 16, 2010

6 RAMADHAN 1431H~ TERIMA KASIH YA ALLAH

assalmualaikum semua pemngunjung blog saya...hari ni aku teringat satu peristiwa pahit yang berlaku pada tarikh yg sama dgn harini..6 ramadhan tahun lalu..aku, kakak aku,abg ipar aku,abg aku,dan 3 0rg anak sedara aku terlibat dlm satu kemalangan jln raya...

ini peristiwa yang meninggalkan kesan dlm hidup aku( my blog 2)


http://fadhiyatulnur.blogspot.com/

sekarang dah genap setahun peristiwa ni berlaku..tapi setiap kali aku lalu lebuhraya sg petani selatan aku pasti akan tgk tempat kami anak beranak terbalik-balik...rasa sgt sedih dan menginsafkan..semoga ALLAH merahmati kehidupanku dan keluargaku...amin...TERIMA KASIH YA ALLAH kerana memberiku KESEMPATAN KEDUA untuk PULANG ke JALANMU...

No comments:

Post a Comment