Kami main kejar2,gaduh2 & fall in love:)

Sunday, October 3, 2010

SYONARA SKGL

SALAM 3 OKTOBER semua..heeee
dikala petang-petang begini terasa lak keboringan dan kesunyian..harini 3.10.2010 aku dah tak lagi mengajar di sekolah kebangsaan guar lobak..dah tamat kontrak 30 hb september haritu..so harini bermulalah kembali kerjaya aku sebagai "suri rumah" sepenuh masa..wahhhh boring:)

so harini aku nak ceritakan serba sikit tentang sekolah yg byk kenangan kt aku..sebenarnya pada tahun 2007 aku pernah mengajar di sekolah ni jugak sebagai guru ganti selama setahun..lama kan jadi cikgu ganti?tapi ganti jerlah..takda rezeki nak jadi cikgu betul-betul lagi agaknya..waaaa sedihhhhhh

pastu tahun 2008 aku dapat jadi cikgu kat sekolah menengah lak..( nanti aku post entry k) sebagai guru sandaran tak terlatih dlam erti kata lain sebagai guru GSTT...heeee cam best jer kan?mmg best pun...2 tahun gak aku kt sekolah tu..pastu aku ditamatkan kontrak coz aku takda degree..aku lepasan diploma jer...

so haritu bulan 8 ada sorang kawan kakak aku bagitau kat aku supaya aku yang gantikan tempat cikgu bersalin tu..so aku pun dengan rela hati lah balik semula kt SKGL even aku malu gak nak ngajaq kt siru lagi..tapi apa nak buat aku still takda keja dan aku takda duet dalam erti kata lain..huuhu


even sekejap jer aku kat situ tapi aku happy sgt coz dpt jumpa blk kakak2 yang baik hati,...student2 yg penah aku ajar dorang dulu dah amik UPSR thun nih..sekejap jer masa berlalu..nampk sgt aku dah tua..huhuhu baru 25..opsss muda lg ok:)

lets enjoy da pic okeh:)




wif k.miza:)


cikgu tak sabar nak mkn..heee
jamuan hari raya 2010


wif kak zaharah:) kakak kpd kwn aku time skolah..tak sangka dpt jumpa kt sini:)


meja kau tulis buku rekod tiap2 hari..misss:(


pose lebih:)


my bff kt skgl : kak sue,kak nana & kak zaharah

THE END:)

2 comments:

  1. masih blom berpeluang nak jd cekgu.. hukhukhukkk... sobb sobb sobbb ;(

    ReplyDelete
  2. farah nur: takper2 nanti lau ada rezeki merasa gak jd cikgu.cayok2:)

    ReplyDelete