Kami main kejar2,gaduh2 & fall in love:)

Sunday, October 24, 2010

MAJLIS BACAAN YASIN UTK MAK & AYAH TERSAYANG

Bismilahirahmanirrahim...SALAM readers:)

rindu nak update blog kesayangan aku neh..satu jer perkataan yang aku nak ckp ALHAMDULILLAH syukur pada YANG MAHA ESA...setelah 4tahun menunggu akhirnya mak dan ayah aku dapat menunaikan fardhu haji tahun neh..so semperna itu kami sekeluarga telah mengadakan majlis bacaan yasin di rumah aku kat KG MACHANG,KUALA NERANG KEDAH pada 23.10.2010

okeh mula2 pic aku kacau bubur..huhu jgn tak percaya bubur neh habis plg awal:)cayalahhhhhh

 my sis tgh bertungkus lumus..heheee



gambar gediks2 aku wajib letak satu..heheee yg atas tu dgn my neice nadia..thanks dear bertungkus lumus basuh periuk dgn acu..muahahaaa


thanks to org kg jiran tetangga yg bertungkus lumus tlg masak...

'''''
''''''
''''
''''


pic org tgh baca yasin tak sempat nak snap cos masa tu dah kelam kabut hidang makanan...huhu


okeh lastly....kawan2 yg sy syg semua:)DOAKAN mak dan ayah saya selamat sampai ke MEKAH ya...
salam


(*_______*)

5 comments:

  1. betul ke ada pic yang terover saiz nie... Anyware.. semoga Mak Babah awk selamat pergi dan selamat pulang... Amin..

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah, dear.
    tumpang happy :)

    ReplyDelete
  3. lizzie:

    tak perasan lak terover saiz..heheeee budak baru belajar berblog katakan..tq tau doakan mama dan babah sy..amin...

    thalhazlin:

    amin...tq ya:)

    ReplyDelete
  4. ieza~ nida rasa SETTING BLOQ ieza nie prob nie...sebab pic jadik BESAQ kuar dr majin..bikin Bloq kamu yg cute mute ni kurengg cun lah...

    ReplyDelete
  5. nid's:

    apa yg tak kena eh?taktau lah..huhu kite neh buta IT gak...kite tgk kat komputer kite ok ja pic2 neh..huhuhu cacat dah blog..tolong....

    ReplyDelete