Kami main kejar2,gaduh2 & fall in love:)

Wednesday, July 28, 2010

CINTA BIASA yang LUAR BIASA (*_^)


Salam...alhamdulillah harini mood aku sgt ceria,loving,caring & seumpama dengannyalah kan..hehee...sebenarnya hati aku sekarang penuh dengan bunga2 cinta kerana my en yayang en NAZRI sgt2 menyayangi aku,menghargai aku dlm hidup dia selama hampir 5 bulan kami berkapel...huhu sapa2 yang tak suka kisah aku tak payah bacalah yer,kerana blog aku neh mmg dibuat&ditubuhkan( cewah cam persatuan lak) kerana utk kami berkongsi cerita kasih sayang kami berdua..hehe apa aku melalut neh?eeza teruskan...emmm kembali kepada tajuk k..

CINTA BIASA YANG LUAR BIASA....aku tujukan kepada my en NAZRIi..sememangnya aku pernah bercinta sebelum ini..cinta monyet zaman sekolah tapi bertahan 6 tahun jerla..lama gak kan?emmm mmg cinta habis2san time tu bagai nak rak bercinta last2 we all break gak..huhu sedih..aku selalu nangis time tu tya kenapa ALLAH pisahkan kami...dan setelah 4 tahun berpisah dgn dia kau dpt jawapan kenapa ALLAH pisahkan kami berdua..ALHAMDULILLAH ada hikmah yang tersembunyi..dan aku sgt2 bersyukur kerana ALLAH pisahkan aku dan dia..hikmahnya?biarlah aku saja yang tahu..ok tutup kes.

Pastu aku bercinta lak ngan sorg neh..tapi tak bertahan lama cos dia diam2 dah jadi tunangan org..sedih kan? tapi ada hikmahnya juga..dan ...jeng2222 aku berjumpa dengan NAZRI ABU BAKAR dalam laman sosial FACEBOOK pada tahun 2009..Kami satu sekolah dulu..huhu dia senior aku masa skolah dulu..perkenalan yang tak disengajakan cos aku add dia as a fren coz aku igt dia same age ngan aku..heheheee

so bermula dari tahun 2009 kami berkenalan..tapi dia neh pelik sikit..huhu layan tak layan jer aku..tapi yang paling aku terharu masa dia nak kapel ngan aku....dia siap p minta izin dari ayah & mak aku kt kampung..terharu tak?ofcoz aku terharu sgt2...tak pernah aku jumpa lelaki seperti dia..dari kerana keikhlasan dia membina hubungan kami..aku terima dia seadanya...alhamdulillah sekarang masuk 4 bulan dah kami kapel..dari teman yg biasa2 kami jalinkan hubungan yang lebih serius..insyaALLAH tahun hadapan kami akan disatukan.

dia ckp dia lebih suka kami bercinta mcm kawan baik..mula2 aku tak paham..tapi lama2 aku mulai faham..alhamdulillah.lau aku merajuk dia mmg tak pandai pujuk tapi dia pasti akan wat besa2 jer..maka dgn sendirinya aku akan terpujuk..huhu aku menerima dia seadanya..sesungguhnya CINTA lelaki yang bernama MOHD NAZRI itu CINTA BIASA yg LUAR BIASA! kau berharap cinta aku kali ini adalah yang terakhir..dan dia selalu ckp even dia bukan yang pertama tapi dia akan jadi yang terakhir dlm hidup aku..amin...
saya sayang awk..moga cinta kita diredhai..lau saya slh maafkan sy tau..sy anak bongsu yang sgt manja:)


utk awk lagu neh:)

I praise Allah for sending me you my love
You found me home and sail with me
And I`m here with you
Now let me let you know
You`ve opened my heart
I was always thinking that love was wrong
But everything was changed when you came along
OOOOO
And there's a couple words I want to say

Chorus:
For the rest of my life
I`ll be with you
I`ll stay by your side honest and true
Till the end of my time
I`ll be loving you.loving you
For the rest of my life
Through days and night
I`ll thank Allah for open my eyes
Now and forever I...I`ll be there for you

I know that deep in my heart
I feel so blessed when I think of you
And I ask Allah to bless all we do
You`re my wife and my friend and my strength
And I pray we`re together eternally
Now I find myself so strong
Everything changed when you came along
OOOO
And there's a couple word I want to say

*Repeat Chorus

I know that deep in my heart now that you`re here
In front of me I strongly feel love
And I have no doubt
And I`m singing loud that I`ll love you eternally

Repeat Chorus

I know that deep in my heart..

love
eeza

No comments:

Post a Comment