Kami main kejar2,gaduh2 & fall in love:)

Monday, April 30, 2012

LOVELY HENNA by KAK MALIA

Salam syg utk semua yang masih lagi mengikuti perkembangan blog 2 HATI JADI 1. Alhamdulillah Allah masih memberi aku kesempatan utk mencoretkan kisah2 persiapan aku utk bergelar seorang isteri. bukan senang nak membahagikan masa sekarang sebagai isteri n full time student. my life now as astudent super duper bzzzz.... cuma petang ni aku amik skit masa utk wat assingment utk ceritakan sikit2 apa yang telah aku lalui sepanjang 4 bulan yang hebat ini. okeh utk pengetahuan kalian semua aku dah dpt album kawen mgu lepas...sgt lama baru dpt kan? bukan slh OP aku ok tapi aku yg lmbt amik coz aku now kat kl n gu lepas baru blk jumpa dorang..so harini nak start cita pasai HENNA. yeah about lovely henna from kak malia.i love it n i realyyyyyyy like it. 
act k.malia sgt friendly ok..tapi kesian kat dia coz masa nak p umah aku dia sesat hampir sejam n time tu dah pukul 3 pg ok but diastill cari umah aku smpai jumpa n itu tdak menjejaskan hasil tangan beliau..huhu superb ( for me)so, jom layannnnnnn:)


kredit to my OP- PHOTO VILLAGE STUDIO


 cantik kan? hehheee sy sgt suka:)
ok sapa2 yang berminat boleh kol akak ni ok.opssss dia org utara ok, so lau luar sy tak pasti dia boleh p ke tak yer. 
KAK MALIA : 013-4478228
 XOXO
FARIZA NAZRI (^_*)
p/s : sy akan update lg:)

2 comments: