Kami main kejar2,gaduh2 & fall in love:)

Saturday, March 31, 2012

BERJAUHAN ITU MENYAKITKAN......

Assalamualaikum pembaca yang sy rindui n kasihi semua...huhu mcm  syarahan la pulak kan? act, harini hari yang sgt menyedihkan....agak lama sy menyepikan diri dari dunia blog kan?emmmm bukan sy mls nak menulis tapi keadaan skrg buat sy sgt tidak berkesempatan utk menulis..mood tiba2 hilang utk berkongsi kegembiraan sy menjadi isteri..sebelum kawen byk yg sy tulis tentang persiapan kawen sy kan?tapi pas kawen senyap jer...:( bkn sy lupakan dunia maya ni tapi sy terpaksa melupakan sementara waktu coz sy sgt bz dgn assingment. hampir setiap hari sy ada assingment..belajar menjadi seorang guru bukanlah perkara yang senang. menjadi guru di zaman yang serba moden ini menuntut saya berkorban segalanya....berjauhan dengan suami dan keluarga tersayang amat menyakitkan saya tapi inilah yang perlu saya tempuh sepanjang 5 tahun setengah pengajian saya di maktab IPBA  ni......sedey kan? LDR ( long distance relationship ) dgn suami amat menyedihkan tambah2 pula bila sakit demam dtg...pg td sy terpaksa ke klinik dgn roomate coz tiba2 bleeding n doktor sahkan sy belum pregnant...:( padahal dah 40 hari tak period...sedey kan ..saat2 ni sy amat perlukan suami di sisi saya... kawan2 yang juga ldr mcm saya ,sy harap kita semua tabah hadapi dugaan ini.amin....buat suami yang jauh mencari sesuap nasi utk family kita,sy doakan awk sihat dan sentiasa diredhai ALLAH swt di sana.setiap detik sy menunggu kepulangan awk....kawan2 yang membaca doakan sy tabah hadapi semua ni ya.luv u all muahhh... selamat malam:)

terima kasih cinta utk segalanya...:)

2 comments:

  1. sabar k dear...i know how u feel, nasib kita sama :)

    ReplyDelete
  2. sy pun lama xmenulis n lama xjenguk blog fariza.. anyway, jgn risau dear. berjauhan tu kan lebih mengeratkan kasih syg. tak gitu??

    ReplyDelete