Kami main kejar2,gaduh2 & fall in love:)

Saturday, June 5, 2010

TERIMA KASIH




post malam ni sebelum aku tdoq aku nak ucap 'TERIMA KASIH SAYANGKU NAZRI' (^_^)

ucapan ini ikhlas dari hati aku untuk seorang lelaki yang bernama MOHD NAZRI B ABU BAKAR kerana dia sentiasa berada bersama aku tatkala aku susah dan senang,melalui saat sukar dlm hidup aku sekarang membuatkan aku selalu beremosi yang tak menentu..namun awk selalu sabar melayan kerenah saya sayang..thanks for being apart of me dear....
even kehidupan sy skrg tidak stabil,awk selalu melakukan yang terbaik untuk saya...sy bersyukur kepada ALLAH SWT kerana mempertemukan kita berdua..ALHAMDULILLAH..esok tunggu kepulangan saya ya..insyaALLAH kita akan bertemu.sayang..awk akan selau dihati saya..LUV U TILL END...AMIN.....(*_*)

No comments:

Post a Comment