Kami main kejar2,gaduh2 & fall in love:)

Sunday, July 11, 2010

KAU TERCIPTA UNTUKKU


salam readers....rindu?syg?mrh?geram?...semua jd satu..huhu act aku merajuk ngan my en yayang hari jumaat lepas...tapi dia tak pandaai pujuk...hehe aku pun ngada2 nak majuk da tau dia takkan pujuk punya coz dia tak reti pujuk...alih2 dia nyanyi lagu neh utk pujuk aku tadi..huhu sweet sgt2..thats y aku tak leh marah dia lama2 coz aku sgt sygkan dia..NAZRI ABU BAKAR,
sy NUR FADHIYATUL FARIZA sgt2 sygkan awk..moga hubungan kita akan dirahmati ALLAH..AMIN...:)

lagu en EE nyayi kt aku td:)

TERCIPTA UNTUKKU by UNGU

Menatap indahnya senyuman diwajahmu
Membuat ku terdiam dan terpaku
Mengerti akan hadirnya cinta terindah
Saat kau peluk mesra tubuhku

Banyak kata
Yang tak mampu kuungkapkan
Kepada dirimu

Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Sepanjang hidupku

Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Meski waktu akan mampu
Memanggil seluruh ragaku
Ku ingin kau tau
Kuslalu milikmu
Yang mencintaimu
Sepanjang hidupku

Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Meski waktu akan mampu
Memanggil seluruh ragaku
Ku ingin kau tau
Kuslalu milikmu
Yang mencintaimu


thanx syg 4 this song..rely enjoy it:) luv u much
love
EEZA

2 comments: